Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~nikosia | użytkownik

imię i nazwisko adresWrocław zarejestrowany04.01.2008 @15:53:44 ostatnio na stronie23.01.2013 @23:03:33



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty135 komentarze845 posty na forum0

komputer / sprzęt
Nikon d90, NIkor 18-55, 55-200 VR, 50mm 1.8

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~tomzal    04.02.2008 @19:14:10
dzięki i pozdrawiam
~Kurczaak    04.02.2008 @16:40:55
Dzięki ;]
~animozja    04.02.2008 @10:12:28
dzięki za odwiedziny. pozdrawiam ))
~xoxo14    03.02.2008 @20:30:24
dzieki za komentarz
~TRick    01.02.2008 @20:21:56
Dziękuję Nikosia )
~angelisfallen    30.01.2008 @13:17:22
dziękuję jakby co to modelka hhehe:D
~santadh    30.01.2008 @10:26:51
Dzięki piękne
Pozdrawiam
~mlody550    29.01.2008 @22:44:56
dzieki wielkie!! fajny kocian!!
^LdzW    29.01.2008 @21:40:21
cieszę się
~rolex    27.01.2008 @15:17:01
Nie ... ale dobry byłby z tego tytuł zdjęcia
~boczila    26.01.2008 @11:57:18
Dziękuje!
~chasingcars    26.01.2008 @11:52:41
Dzieki wielkie
_______
I fucked Elvis Presley in the bathroom where he died


~octavarium    23.01.2008 @20:33:19
dzięki za odwiedzinki pozdrawiam
~mateuszpce    23.01.2008 @20:11:12
smooth jazz...

pozdrawiam
~mateuszpce    23.01.2008 @20:08:37
szczawnica
~LakiLuk    22.01.2008 @09:06:26
podobaja mi sie wszystkie zdjecia z Twojej galeriimoze kiedys tez takie bede robil?.....pozdrawiam
~przemyslb    21.01.2008 @10:09:51
ojej zapomnialem :-/ no to zdjątko wróci jutro
dzieeeeeki
~arnolfini    19.01.2008 @13:33:04
Piękne dzięki
~Gossip    18.01.2008 @22:49:13
tak, to Ia ^^ (chociaż ja preferuję wyczytane gdzieś indziej Oia, brzmi ładniej)
zakochałam się w tym miejscu, nie ma chyba takiego drugiego na Ziemi : )
_______
am o dragoste de dat, nu de inchiriat.
~redpunk    18.01.2008 @22:37:15
Dziękuję (;
~qdlatasylwia    18.01.2008 @09:11:38
ja tu od zdjęcia okna zaczynałam
miłego dnia
_______
(...) I marzenie
upaść jak tamten
w tańcu
razem z górami (...) /Harasymowicz/
~Maciek1818    17.01.2008 @21:35:58
Dzięki za komentarz.
~radas    16.01.2008 @21:03:10
tak.. elfy, gobliny i inne dziwactwa których nazwać nie umiem pozdro
_______
"W gruncie rzeczy aparat jest rownie malo tworczy jak bryla gliny" - Andreas Feininger
~suderDesign    16.01.2008 @08:02:09
dziękuję
_______
pawelsuder.pl | http://www.pawelsuder.pl

~marionettka    15.01.2008 @22:55:48
o. Bardzo ciekawe ujęcia. ! a poza tym, dziękuję.
_______
pink porno, baby!
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt